Firma | SPIN Jarosław Niklewski |
Adres Sklepu (sprzedaż, odbiory, korespondencja, reklamacje, zwroty) |
Niska 3A/53, 00-179 Warszawa |
Adres Przedsiębiorstwa (dane do faktur) | Niska 3A/53, 00-179 Warszawa |
Adres e-mail, telefon |
, |
Organ rejestrujący, numer, data
rozpoczęcia działalności. |
Prezydent miasta Warszawy, 312937, 1993-04-15 |
Konsekwencje Zamówienia |
Zamówienie (kliknięcie w koszyku "Potwierdź
zakup") pociąga za sobą obowiązek dokonania zapłaty za towar
przy odbiorze lub przedpłaty przelewem, chyba że zamówienie
to zostanie anulowane. |
Prawo odstąpienia od umowy | W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w
przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument)
może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Aby
odstąpić od umowy zawartej na odległość, należy złożyć
Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na Adres
e-mail lub Adres Sklepu. Kupujący może skorzystać ze wzoru
odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę zwrotną
należy nadać na adres Sklepu bez pobrania. |
Zasady zwrotu świadczeń |
Po złożeniu oświadczenia przez konsumenta obie strony
umowy zobowiązane są do zwrotu wzajemnych świadczeń najpóźniej
w ciągu 14 dni od daty złożenia oświadczenia o
odstąpieniu. Odpowiednio: konsument będzie musiał
zwrócić otrzymaną rzecz, zaś przedsiębiorca będzie musiał
zwrócić wszelkie koszty poniesione przez konsumenta. Te
koszty to m.in. cena zapłacona przez konsumenta,
koszty płatności, czy też koszty dostarczenia towaru
konsumentowi. Cena podlega zwrotowi w całości. Natomiast w
przypadku kosztów dostawy, jeśli Konsument wybrał inny
sposób dostarczenia niż najtańszy oferowany przez
Sprzedawcę (np. dostawa kurierem, choć Przedsiębiorca
udostępniał również opcję ekonomicznej przesyłki
pocztowej), Przedsiębiorca będzie mógł zwrócić tylko
koszty przesyłki pocztowej (5-10 zł list, 10-15 zł paczka
pocztowa ekonomiczna). W przypadku odstąpienia
od Umowy koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Listy
5-10 zł, paczki w tym kurierskie do 30 zł,
wielkogabarytowe do 200 zł. Sprzedawca pomoże we
wskazaniu możliwie taniego sposobu odesłania konkretnego
towaru. |
Brak możliwości odstąpienia od umowy | Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie
przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do
umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. |
Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad | Sprzedawca zobowiązujesz się dostarczyć rzecz bez wad,
z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży, oraz wad
nieistotnych (charakterystycznych dla wszystkich produktów
danej klasy). W przypadku wykrycia wady w ciągu 12
miesięcy od dnia wydania towaru przyjmuje się domniemanie,
że wada produktu istniała w momencie jego przekazania
konsumentowi. Na przedsiębiorcy spoczywa ciężar dowodu że
wada jest wynikiem niewłaściwego zachowania klienta (np. w
skutek upadku ma uszkodzenia mechaniczne). Z kolei w
okresie od 12 do 24 miesięcy od dnia wydania to na
konsumencie będzie spoczywał ciężar udowodnienia, że wada
istniała w momencie wydania towaru. |
Opis procedury reklamacji |
|
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów przy reklamacjach i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur | Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów przy reklamacjach i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. |